vrijdag 9 maart 2012

Individueel deel van Dennis

Dit vind ik het mooiste kunstwerk van de Pop Art:
Ik vind dit mooi omdat het niet supergedetailleerd is, maar ook niet onduidelijk. Dit vind ik mooi omdat ik een hele gedetailleerde afbeelding een beetje overdreven vind. Ook als een afbeelding iets voorstelt, vind ik dat mooier. Ik vind namelijk een abstracte afbeelding niet zo mooi.

Ik vind dit een best lelijk kustwerk van de Pop Art:
Ik vind dit best lelijk omdat het van allemaal verschillende plaatjes is gemaakt. Daardoor wordt het onrealistisch, en vind ik het best lelijk. Maar het is niet abstract, dus vind ik het ook niet heel lelijk.

Ik ben een schilderij aan het vervalsen waar een persoon (het is niet duidelijk of het een man of een vrouw is) op staat die met zijn voet op een grote bal steunt. Er staat ook nog wat franse tekst naast. De persoon is helemaal zwart en de bal ook, er zit geen schaduw in de hele afbeelding. Er zit een licht-donker kleurcontrast in de afbeelding, want de achtergrond is geel-wit en de persoon is zwart.


Gemaakt door Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten